tiistai 15. kesäkuuta 2010

Hand in my pocket

Salla: Mulle kävi aika hassu juttu. Kun olin löytäny sieltä kirpparilta ne ah-niin-täydelliset farkut, sain kuulla että meillä on kotona jossain kaapin perällä ihan samanlaisia vaikka kuinka monet. Sadepäivän kunniaks päätin sitte etsiä nää farkut käsiini ja niinhän siinä kävi että nyt mulla on noin seitsemät keskenään lähes samanlaiset farkut.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video  hosting by TinyPic
Image and video  hosting by TinyPic

Alimman kuvan keskimmäiset on housut jotka itse ostin. On ne onneks sentään edes vähän eri väriset kuin muut...eikä tuo euron hinta kyllä edes ollu niin hirvittävä ettenkö mää tämän kans muutenki olis eläny :D

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Koeajoin farkuista yhet jo eilen pitkälahkeisina. Musta nuo ainakin näytti ihan kivalle tuolleenki, vaikkaki vaalea väri farkuissa on aina ollu mulle pieni ongelma. Mulla on nimittäin aika paksut reidet, eikä vaalea ainakaan kavenna niitä yhtään.

Nyt pitäis vielä päättää mitä ihmettä teen noilla ? En mää kaikkia shortseiskaan voi leikata...

2 kommenttia:

Saara kirjoitti...

vie kirpparille B) tai sitten varioi niitä jotenki (?) niinku hankaa jotku hiekkapaperilla ja värjää jotkut jne. mutta ei nuo oo musta yhtään pahat pitkänäkään, hyvältä näyttää!

Salla kirjoitti...

joo jottain tommosta mää suunnittelinki, saa nyt nähä mitä keksin xd