perjantai 11. kesäkuuta 2010

You probably couldn't see for the lights but you were staring

Salla: Mun elämäni ensimmäinen oma postaus - jännittävää ! Saa nähdä saanko tähän edes mitään aikaan ja miten sekava tästä tulee, mutta yritys on ainaki kova.

Ollaan Liisan kans vietetty ihan kivat kaks edellistä päivää kierrellen kirppareita ja muutenki kaupunkia. Eilen sen virallisen "kirpparipäivän" aikana muistin kaivaa kameran esille vaan tasan yhdesti; viimeisellä kirpparilla jossa käytiin. Kuvasaldo siltä päivältä on siis aika surkea ja kuvien laatuki aika kyseenalainen huonon valon takia. Tässä kuitenki pari ainakin musta ihan julkaisukelpoista kuvaa.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Tein ihan kivasti ostoksiaki, vaikka mun budjetti oli aluksi oikeasti 0e. Monet noista jutuista on kuitenki semmosia mitä oon halunnu aika pitkään, niin ehkä armahdan itteni tällä kertaa. Varsinki noista farkuista, joista tulee siis isona shortsit, oon erityisen ylpee.

Image and video hosting by TinyPic

Sitten tähän päivään. Suunnattiin illalla ihanan aurinkoisen ilman kannustamana taas keskustaan mutta kun päästiin torille meinasin kyllä tirauttaa pari kyyneltä kun huomasin, että sadepilvet oli vallannu taivaan. Olin onneks laittanu päälle maksihameen, joka sen lisäks että se peitti mun valkoset sääret, myös lämmitti siinä kylmenevässä ilmassa...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video  hosting by TinyPic
Image and video  hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Eksyttiin vielä siis jättikorvapuusteille Biskettiin ja voin kertoa että en enää ikinä syö yksin tuommosta kokonaista; vaikka reissusta alkaa olla aikaa jo viis tuntia oon vieläki ihan täynnä. Eikä mun oloa helpota yhtään se että äiti teki vähän aikaa sitte pannaria ja meidän talo tuoksuu vieläki ihan sille...en voinu syödä sitä palaakaan.

5 kommenttia:

Saara kirjoitti...

ootte ihania ja ihana postaus ja ihanat kuvat mutta miks ette ottanu mua mukaan?

Salla kirjoitti...

Saaaaraa mää meinasin soittaa sulle mutta en sitte ihan soittanukkaa :( seuraavalla kerralla koitan olla parempi !

iina kirjoitti...

liisa varmaan osti ton vihreen laukun?

Liisa kirjoitti...

Joo tottakai ! En voinu olla ostamatta ihan sen värin takia

iina kirjoitti...

oon kateellinen sulle