tiistai 29. kesäkuuta 2010

Summertime

Salla: Mulla on taas ollu tässä suhteellisen pitkä aika siitä ku tänne viimeks kirjottelin. Sinä aika muun muassa vierailin mun 89v. mummon luona, jossa vietin kokonaisen viikon sisällä lukuunottamatta yhtä päivää kun mun oli pakko lähteä käymään lääkärissä vähä pitkittyneen flunssan takia. Loppujenlopuks se ei ees ollu mitään vakavaa, mutta oli pakko käydä tarkistamassa.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kun kotiuduin tältä pieneltä lomaltani, mua odotti kotona tämmöinen vähän kärsineen näköinen paketti.....

Image and video hosting by TinyPic

Ja mitäs muuta siellä olikaan ku mun kaks viikkoa sitte Nelly.comista tilaamani kengät ! Näistä tuli kyllä niin mun uudet lempparit.

Image and video hosting by TinyPic

Kengät pääsi heti käyttöön ku mentiin tyttöjen kanssa piknikille.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ja tästä eteenpäin koitan petrata; ei enää kahden viikon postaustaukoja ettei tarvi hukuttaa teitä kuviin. Otan niitä kuitenki niin paljon ettei niiden karsiminen aina ihan onnistu...niinkuin nytkään 8)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

4 kommenttia:

Saara kirjoitti...

voi teitä söpöjä <3
hei, soronorobubadaa ku en oo tuonu niitä rahoja teille ku pari viimestä päivää oon ollu ihan niinku tuli perseen alla ja ravannu siksakkia ympäriinsä enkä oo yksinkertaisesti ehtiny :(
ne rahat on kuitenki teitä oottamassa mun työpöyällä että saatte ne heti ku tuun takas eikä ne katoa esim jonnekki paikalliseen coffee shoppiin :D

Julia kirjoitti...

voi nuo kengät on edelleen nii kivat :) ja miksi, oi miksi tänne tulee musta aina just jotain tommosia kuvia.........................................

Johanna kirjoitti...

tosi ihania kesäkuvia! :) ja nuo kengät on ihanat! itekki kattelin niitä eilen vähän sillä silmällä ;>

Salla kirjoitti...

Saara: Jeps eipä noilla nyt niin kiirettä, mun elämä ei ihan onneks riipu kymmenestä eurosta :D

Julia: Niiimpää määki tykkään niistä ihan sikana ! Ja musta tuo kuva oli vaan niin söpö että oli pakko laittaaa 8) me näytään siinä sun arskoista !

Johanna: Hih eikös ookkii ! Oisin vaan halunnu ne vaaleet mutta niistä ei ollu kokoja. On nuo harmaatki kyllä onneks ihan huiput :)