keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

Precious

Saara: Tämä Topshopin farkkutakki on vaivannu mieltä jo jonkin aikaa...

Image and video hosting by TinyPic

Se vaan että
a) takkia ei löydy enää Topshopin sivuilta, eikä kyseinen pulju asustele näillä leveyspiireillä
b) hintaa olisi varmaan £35-45, eli noin 50 euroa

Niimpä päätin tehdä sen itse! Siilinjärven kirpparilta löytyi vielä vaalea farkkutakki, jotka on hamstrattu Oulun kirppareilta täysin. Lisäksi ostin harmaan perushupparin H&M:ltä.

Image and video hosting by TinyPic


Tänä aamuna, parin(sadan) kirosanan ja nuppineulan piston jälkeen takki oli koossa. Oh I love it!

Image and video hosting by TinyPic

Kaupungissa käväsemisen jälkeen tultiin Liisan kanssa meille, syötiin ja katottiin pari leffaa (oltiin me oikeesti ulkonaki!).

Image and video hosting by TinyPic

Apua, mun äiti, isä ja pikkuveli lähti tänään Tallinnaan ja oon ihan yksin kotona! Onneks mulla on tää mosse täällä.

Image and video hosting by TinyPic

Ainiin, ostin vihdoin haalarin! Se on ihana, mutta mulla ei oo nyt oikeen hyvää kuvaa siitä. Ehkä myöhemmin.

10 kommenttia:

Salla kirjoitti...

hei vähä tuo on siisti tuo takki ! määäki haluan :D
ps. myös teijän tatu on söpö

Saara kirjoitti...

mustaki tuo on ihkuuu :D ja tatsu kans

Julia kirjoitti...

hei vähä tosta tuli hyvä :)) ps. ai oot yksin kotona, tuun väijymään sua teijän postilaatikon taakse

Saara kirjoitti...

voi ei apua mua pelottaa muutenki jo olla yksin täällä ni nyt vielä joku huliooso tulee hillumaan ikkunoihin

Julia kirjoitti...

muahhahhaahaa

Johanna kirjoitti...

mulla oli tuo sama farkkutakki mutta möin sen pois kirpparilla ja laura oli sillon ostanu sen. oon niiiiin katkera!!!!!!!! ja ps. EN OO TIENNY ETTÄ OOTTE TEHNY TÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nellen kirjoitti...

Wau, onpa hieno! :O Tuunauskärpänen iski just äsken.

Saara kirjoitti...

Jossu: joo muistan koska mää löysin sen takin mutta en halunnu sitä ni sää ostit sen ;)

nellen: kiitti, määki tykkään tosta tosi paljon! tuunailu on kivaa (sillon ku se onnistuu) :D

Anonyymi kirjoitti...

ÄÄÄä samojedi ; ) luv

Saara kirjoitti...

joo tommonen söppeli meiltä löytyy :)