torstai 15. heinäkuuta 2010

All you need is a loose t-shirt

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Salla: + asusteiksi bikineihin mätsäävät aurinkolasit ja uutta tummanharmaata kynsilakkaa, Mavala sävy 218 Minsk

Image and video hosting by TinyPic

Illemmalla nään, ainakin toivon mukaan, mun ihania futistyttöjä ja vietetään aikaa potkiskellen palloa tai muuten vaan hengaillen. Nyt haen kasvimaalta mansikoita, laitan kulhoon jäätelöä ja alan opiskella. Enää alle kuukausi että alkaa koulu, miten loistavaa.

5 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

Oi vähä ihana tuo toppi ! Mutta hyi opiskelu :o
ps. Kävin muute äsken ostamassa teille tuliaisia ;p

iina kirjoitti...

JES, HYVÄ LIISA :)

Saara kirjoitti...

HEI MUISTATTEKO VIELÄ MUT!!??
lol salla mitä opiselua vaad? hahah määki leikkasin just tolleen yhen mun paian yks päivä :D
ääk vielä viikko niin oon taas teijän keskuudessa! yyhyy mulla on vähäsen ikävä teitä :(
määki oon ostanu teille just tuliaisia mutta ne on kyllä aika säälittäviä...

Liisa kirjoitti...

Saara kyllä sut muistetaan ! Mullagii vähä ikävä kaikkia mutta hyvä että kohta ollaan taas koossa ::)) muttta missä julppa ? Eioo kuulunu mittää :o

Salla kirjoitti...

Liisa: JEE TULIAISIA ! Ja niinpä, opiskelu on kyllä ihan pebasta....

Saara: No c'moooon tottakai muistetaa ! No siis kirjotuksia varten oon säälittävästi yrittäny jotaki kirjoja muka selata...heh. Ja ikävä on mullaki 8) ja JEE TULIAISIA.

Liisa: Julppa on ollu hemma jo maanantaista !