maanantai 19. heinäkuuta 2010

Little something

Salla: Tässä vähän matskua mun "viime" päivien aktiviteeteista

Perjantaina olin mun kaverin Sanden, ja vähän myös Inkun, kanssa Rotuaari piknikissä. Oltiin Sanden kanssa niin lusmuja ettei saatu lippuja ostettua ennakkoon, joten jonotettiin niitä siinä portilla noin puoli toista tuntia. Ja oltiin viimesten joukossa jotka sai ne, kävi siis aika hyvä tuuri ! Esiintyjinä tapahtumassa oli siis Jenni Vartiainen, josta en muistanu ottaa kuvia, ihana Anna Puu vauvamasunsa kanssa sekä mun ikuinen kestosuosikki PMMP.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Mun naama oli niin karua katsottavaa, että sensuuri on ihan syystä. Enkö mä vois näyttää normaalilta edes joskus?

Image and video hosting by TinyPic

Lauantaina pyörin jonkun aikaa Iinan kanssa kaupungilla, tarkoituksena käydä mun lempparikirpparilla. Kirppari oli kuitenki kiinni niin päädyttiin Bisketin terassille syömään ! Kuvailtiinki vähän. Propsit muuten Iinan kamerankäyttötaidoille, puolet näistä kuvista oli tarkentunu ihan päin pyllyä :D

Image and video hosting by TinyPic
Image and video  hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Illalla suunnattiin muffinssinleipomissessioitten jälkeen Iinan kanssa Onnelaan, muttei siitä ehkä enempää. Eikä myöskään meidän sunnuntaisesta Cabaret-keikasta.

Tänään sain luettua JOPA 20 sivua historiaa. Vois ehkä alkaa uhraamaan enemmän aikaa tuohon kirjotuksiin lukemiseen, tällä vauhdilla en oo lukenu niitä kirjoja edes ens kesänä...

4 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

tuo sensuuri naama näyttää kyllä varmasti paljon pelottavammalle ku se mitä piilee sen alla :::Dd

Salla kirjoitti...

Liisa, usko huvikses että mun oma naama oli paljo pahempi :D

iina kirjoitti...

haha määhä sanoi et se tarkentaa iha miten sattuu !

Salla kirjoitti...

joo iina huomasin sen tosiaan ku kattelin niitä kuvia 8)