maanantai 5. heinäkuuta 2010

Trying to

Salla: Oon taas vaihteeks kotiutunu mummolasta, jossa olin viikonlopun. Taino oikeastaan me tällä kertaa vaan nukuttiin siellä, sillä lauantaina meillä oli yhdet rippijuhlat ja sunnuntaina taas käytiin perheen kanssa mutka PowerParkissa.

Lauantaina näytin kutakuinki tältä, tosin oikeasti mulla oli myös kulmakarvat, mitä ei tässä kuvassa näy. Itkettää :D Käyttökelposia kuvia ei ollu vaan yhtään enempää.

Image and video hosting by TinyPic

Sunnuntaina oli tosiaan vuorossa se Poweri. Ilma oli ihan tappavan kuuma eikä tuon takin päällä pitäminen onnistunu ollenkaan. Olisin varmaan saanu jonku lämpöhalvauksen jos olisin edes yrittäny.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Koska kuvat on otettu vasta huvipuistossa vietetyn hikisen päivän jälkeen, mun naama valuu jo jossain leuassa ja ilmeetki on kyllä semmosia että huhhuh. Ilmeisesti tajusin myös jo tuossa vaiheessa että mua odottaa tuskalliset neljä ja puoli tuntia autossa, jonka ilmastointi on rikki. Tämän ajan mun parhaat kaverit oli uusin Trendi ja puhelimen musiikkisoitin.

Image and video hosting by TinyPic

Oon muuten tehny tässä viime viikkojen (tai viikon? en pysy laskuissa..) aikana aivan mielettömiä alelöytöjä enkä malta oottaa että pääsen esittelemään niitä tänne ! Tässä postauksessaki näkyki jo jotain, mutta niistä lisää myöhemmin :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hmppphh.. Ei sellureisille shortseja :/ Anteeksi, että sanon näin. Itsellänikin oli tunkkireidet sellujen kera, enkä käyttänyt shortseja. Kävin kovan kamppailun ruokavalion, kuivakuppauksen ja liikunnan kanssa, nyt sellut ovat lähes kokonaan kadonneet ja voin huoleti käyttää shortseja. Suosittelen sinullekin.

Mukavaa kesää.

t: Minna from Hellsinki

Salla kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos vinkistä. Elämäntapamuutosta en ehkä kaipaa, sillä urheilen jo nyt kuusi kertaa viikossa ja en syö herkkuja lähes ollenkaan, mukaanluettuna roskaruokaa. Taino anorektikoksihan sitä pitäis vissiin alkaa :)
t. ikuinen selluliittireisi