tiistai 20. heinäkuuta 2010

So happy

Salla: Sain viimeinki hankittua uudet silmälasit !!!!! Edelliset ostin ehkä ysillä, mistä ei nyt niin älyttömän pitkä aika ole, mutta ne Emporio Armanin valkosankaiset hopeakehyksiset lasit oli kyllä jo niin aikansa eläneet. Sangat on kellertäny jo vuoden enkä mä ole edes nähnyt niillä kunnolla, kun mun näkö on huonontunu niin paljon. Niiden sijasta oon käyttäny lähes 24/7 piilareita minkä ansiosta mun silmissä on nyt vaikka mitä ongelmia... Tässä kuitenkin esimakua näistä uusista Paul Frankin laseista, jotka kävin tilaamassa viime viikolla. Oon kyllä näissä kuvissa ehkä liianki hehkee sillä otin nää heti kun tulin treeneistä, mutta menkööt. Oon vaan ihan liian mielissään välittämään siitä !

Image and video  hosting by TinyPic

Mitäs siellä ollaan mieltä näistä ? :)

3 kommenttia:

rita kirjoitti...

IHANAT!!! sopii sulla ihan tosi hyvin :-)

Saara kirjoitti...

love them!

Salla kirjoitti...

rita: kiittiii, määki tykkään kyllä ! :)

Saara: hih me too 8)