lauantai 11. syyskuuta 2010

Finally

Salla: Puin eilen päälle ensimmäistä kertaa tänä syksynä neuleen. Ja kuumahan mulle tuli, kun jouduin pyöräileen se päällä.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

MUTTA syy miks tuhlasin kallista lukuaikaa koneella istumiseen on nämä:

Image and video hosting by TinyPic

Ne mun kengät Nellystä tuli eilen ! Ja paras sana kuvaamaan näitä on perfection. Kokokin oli just hyvä, vaikka eka epäilin että nää vois olla vähän isot. Ja ainakin sen perusteella mitä oon nyt ehtiny näillä tepastella, voisin sanoa, että paljon parempilaatuisemmilta vaikuttavat kuin Nellyn kengät yleensä. Ja nämä mukaanluettuna viidet Nellyn kengät omistavana voin sanoa, että tiedän mistä puhun. 8)

Pikkusiskon mielestä nämä näyttää ihan sen tallikengiltä ja mun täytyy myöntää, että se on ihan oikeessa. Jos ja kun saan aikaseks niin nakkaan kuvan niistäkin tänne. Mutta ah en malta oottaa että pääsen kunnolla käyttämään näitä. Oon ihan in love ♥

Ei kommentteja: