lauantai 4. syyskuuta 2010

Shoes shoes shoes

Salla: Nämä kengät lähti äsken Nellystä tilaukseen:

Image and video hosting by TinyPic

...enkä todellakaan tiiä voiko mitkään kengät (ainakaan kuvan perusteella) vastata paremmin mun mielikuvaa täydellisistä nilkkureista. Taino tulee mulla mieleen yhdet Acnen kengät, joita vastaavia Nilsonin tekeleitä oon myös ihaillu pidemmän aikaa, mutta joista ainakaan edellämainitut ei oikeen hintansa perusteella sovi mun opiskelijakukkarolle....

Näitä Dinskon kenkuleita

Image and video hosting by TinyPic

oon myös katellu jo hyvän aikaa. Viimeks olin jo melkeen kassalla noiden oikeenpuolimmaisten kanssa, mutta nuo hopeiset yksityiskohdat sai mut epäröimään ja jättämään ne vielä kauppaan. Ja onneksi näin, sillä mua ois harmittanu ihan älyttömästi kun olisinki löytäny nuo Nellyn kengät ja olisin joutunu jättämään ne ostamatta. Pitää nyt kumminki vielä kattoo miltä ne näyttää luonnossa ja joudunko ehkä vaihtaan ne pienempään kokoon, sillä ainakin mun kokemuksen mukaan Nellyn kengät on aina vähä isokokosempia ku keskivertokengät.

Vielä kun mun eteen hyppäis jostain Se Oikea maastonvihreä parka karvahupulla, niin mun talvi olis lähes täydellinen.

3 kommenttia:

Johanna kirjoitti...

katoin noita just samoja nellyn kenkiä! ja muutenki ton tyyppisiä oon himonnu jonkun aikaa, tosi kivat kyllä :) ginassa ja hm:n lastenosastolla oli ainaki ihan kivoja vihreitä karvahuppuparkoja :p

Julia kirjoitti...

nam ! nonii eihän sun nyt tarvi viedäkkää niitä mun kenkiä :)

Salla kirjoitti...

Johanna: jeps, sitä ginan takkia oonki jo käyny testailemassa mutta ainaki se 36 oli mulle vähä liian iso eikä pienempää ollu :( pitää käydä tsekkaan se hm !

Julia: joo niinpä 8D