perjantai 10. syyskuuta 2010

Vice

Salla: Kävin eilen ekaa kertaa katsastamassa Oulun H&M:n uuden järjestyksen. Ihan kivaltahan se näytti mutta en kyllä tajua miks ihmeessä ne alusvaatteetki on siellä alakerrassa? Jotenki tuntuu että niitä kattoessa pitäis saada vähän jotain ykstyisyyttä....:D Mutta ehkä tuohonki tottuu !

Eilen kuljin tämän näköisenä ja voin kertoa että mulla oli huonoin naamapäivä ikinä.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nyt kun vielä jaksais raahautua kouluun. Oikeesti mun pitäis nytkin istua enkun tunnilla mutta koska mulle on tullu pieni inspiraation puute kyseisen kielen suhteen, niin päätin skipata suosiolla. Ja meillä tais sopivasti olla sanakoekki johon en yllätysyllätys ollu jaksanu lukee yhtään. Seuraavaks mulla on fysiikkaa jonne, ainaki mulla, menemättä jättäminen on käytännössä itsemurha.. Siispä lähdenkin tästä pyöräilemään kohti koulua, byebye !

2 kommenttia:

Johanna kirjoitti...

mietin ihan samaa ton alusvaateosaston kanssa, oli hassua katella siellä alhaalla alusvaatteita, se yläkerran nurkka oli niin paljon suojaisempi! :DD

Salla kirjoitti...

niinpä ! JA vielä ku ne miesten vaatteet on siellä ylhäällä ja ne alusvaatteet just siinä liukuportaitten alla niin mietin vaan että hmmmmmmm :---DD