torstai 2. syyskuuta 2010

School and flu, such a bad combination

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Julia: Tässä parit kuvat eiliseltä ja tältä päivältä. Päätin että ryhdistäydyn Sallan tavoin tässä hommassa, enkä tee postausta tyyliin kerran kahessa viikossa... Okei, saa nyt nähä, koulu ja kirjotukset nimittäin vaan painaa päälle ja tuntuu että en saa mitään aikaseks. Aion kuitenki yrittää!

Mulla on ollu armoton räkätauti (hitto mikä sana) tän viikon päällä. Eli en oo oikeestaan tehnyt mitään erikoista, tiistainakaa en poistunu mun kämpästä kertaakaan, paitsi käyttämään koiraa pihalla. Että jep, jännää ollu. Nyt tää kuitenki tuntuu jo hellittävän, sopivasti viikonlopuks :) Oon kans ihan mielissään enkä jaksas oottaa että ois jo huominen, tai lähinnä huominen iltapäivä, ollaan menossa kiinalaiseen syömään tyttöjen kans. Jeejee, mulla onki tehny kiinalaista mieli jo viikkokausia, se ruoka alko tunkemaan jo mun uniin. Öhöm, eihä huomaa minkä ympärillä mun elämä pyörii, eipä tästä enää enempää...

Pakko vielä loppuun laittaa kuva yhestä pikku rusinasta jonka kans vietin hypäriä. Että palaillaan!

Image and video hosting by TinyPic

Ei kommentteja: