sunnuntai 15. elokuuta 2010

Australia

Julia: Huhhuh, sunnuntaissa mennään. Mun puolesta viikonloput sais kyllä kestää pitempään, ite en ainakaan oo ehtiny latautua tarpeeks ens viikkoa varten. Mutta "asiaan", mun osalta tää viikonloppu on menny maantietoa lukiessa (tai miten sen nyt ottaa), pyykätessä (jee) ja yleistä oleilua harrastaessa. Eilen oltiin Saaran ja Liisan kans täällä mun luona, mässäiltiin ja katottiin Australia, joka oli kyllä vähän turhan pitkä leffa, kesti jotain 2h ja 40min. Muuten kyllä tykkäsin, oli hyvät näyttelijät ja varsinki yks King George vei mun sydämen.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Pitihän ne leffaeväät olla !

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tätä en kommentoi.

Nyt maantiedon kirjat taas tuijottaa mua, pitäs vissiin palata lukuhommiin. Kivikehän uhat kutsuu ja silleen. Että mukavaa sunnuntaita, toivottavasti edes joku osaa viettää sitä jotenki mielekkäästi, muutenki ku vaan maanantaita masistellessa !

4 kommenttia:

Johanna kirjoitti...

tuo sun kämppä näyttää aivan ihanalta!!

Saara kirjoitti...

siinä leffassa ois pitäny olla enemmän sellasia "pesu" ja "uinti" kohtia vai mitä?
king george <3

Salla kirjoitti...

kiva tommonen dataus-asettelu :D::D:D

Julia kirjoitti...

Johanna: Kiitos :--) tykkään itekki !

Saara: Haha niinpä, olin silleen ku se kaveri eka alko peseytyyn siinä että nonii, leffa ainaki lähti hyvin käyntiin ;)

Salla: Joo se helkkarin levy ei lähteny toimimaan siinä mun masiinassa nii piti vähä säätää... :D:D