keskiviikko 4. elokuuta 2010

Shoba

Saara: Hollanti oli täynnä kenkäkauppoja, joten Anna sai kyllästymiseen asti ja nälänkin uhatessa seurata mua jokaikiseen kenkiä myyvään putiikkiin.

Nää kummatkin oli jostain superhalvasta kaupasta jossa ei muuten kyllä ollu ihan mun mieleisiä popoja mutta nää oli kivoja. Saappaat vei multa peräti 20 e ja gladiaattorit 5 e.

Image and video hosting by TinyPic


Tässä on kyllä taas vaihteeks yhet mysteerikengät joitten kanssa saan miettiä että mittoa hittoa Saara? Kuten näätte, niin tossa toisessa parissa oli tollasia ruuveja, ja toisessa ei. Huomasin tän vasta kuukauden päästä ostamisesta (????)
Revin sitten ne ruuvit pois vaikka tykkäsinki niistä, mutta vaan toisessa kengässä? No thanks.
Tuo korko ei oo kanskaan ihan sellanen unelma, ku oisin halunnu sellasen jykevämmän, enkä noin muotoiltua. Tajusin tän mun halun vasta kun olin ostanu ne.
Nyyh... Oispa Liisa ollu siinä sen superkatseen kanssa, sille ei ois ikinä käyny näin.

Image and video hosting by TinyPic

Hollannista löyty myös tosi paljon sellasia kauppoja, jossa myytiin Wanted-juttuja (en onnistu löytämään sen sivuja nyt ): ) ja muuta krääsää.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tää siis ei oo sydämenmuotoinen vibraattori, vaan suihku :D. Tällä varmistan, ettei kukaan mies halua ikinä muuttaa mun kanssa yhteen kun omistan tälläsen!

Image and video hosting by TinyPic

Lushilla tuli käytyä pari kertaa ja tässä tulee mystery osa 2. Nimittäin, tuo shampoo on kyllä tosi kiva ja siisti, mutta, kun suihkun jälkeen harjaan hiuksia niin lattialle ropisee paljon, siis paljon, kookoshiutaleita. Onhan se siistiä että shampoossa on oikeeta kookosta (hiukset ainakin tuoksuu ihanalle vaikken oo yleensä kookoksenhajun ystävä). En tiedä, huuhtelen kyllä aika tarkasti aina hiukset, eihän se niin vaarallista ole :).

Image and video hosting by TinyPic

Kuten kaikki Lushilla käyneet tietää, sieltä saa aina näytettä mukaan, noh, toisella kerralla ne kippas pussiin tälläsen palasen, eikä mulla oo aavistustakaan mikä se on! Järki sanoo saippuaa ja sitä veikkaankin, mutta ei näistä voi tietää. Ehkä käytän sitä saippuana.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Yhtenä päivänä kävin etsimässä uutta meikkivoidetta kun vanha pääsi loppumaan ja törmäsin tähän. Ihan kopio Maybellinen Dream Matte Moussesta, joka on mun vakio. Ja hinta järkyttävät 3 e. Jälkeenpäin harmittaa ku en hamstrannu näitä enempää. Tai tutkinu mitä muita meikkejä merkiltä löytyis. Voi kiire kiire.

Image and video hosting by TinyPic

Hajosin tälle niin pahasti että oli pakko ostaa :D are you kidding me?

Image and video hosting by TinyPic

Vähän perus H&M settii... JA MUN RAKKAUSTAKKI!! Tulispa äkkiä kylmä niin voisin käyttää tuota :D no eipä tulis mutta se on silti maailman ihanin!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Semmoseen tuli laitettua aikaa ja rahaa ja matkalaukkutilaa. Nyt oon ihan kipeenä eilisestä pumpista ja voisin pestä ikkunoita, mutta onnistuuko se jos sataa vettä?

7 kommenttia:

Emmi kirjoitti...

Aww mikä suihku! Aivan ihana :DD

Salla kirjoitti...

Voi olla että tuo on saippua.....tai sitte ei :D ja nams mikä suihku ! ja takki ! ja nuo gladiaattorit ! ja nuo korut ! ja, okei, KAIKKI !

Julia kirjoitti...

joo yhdyn sallaan :D

Saara kirjoitti...

Emmi: joo mustaki, eka kerralla Amsterdamissa käydessä en ostanu sitä mutta vaivas niin paljon että oli pakko lähtä hakemaan se sieltä :D

Salla: hhaha lollerooo

Julia: mää yhdyn sitte suhun ;);)

Johanna kirjoitti...

vautsi tuota suihkua! ja nuo purkit on kans aivan ihanat! ja laukku! mulla on muuten ollu pari vuotta sitten just tuota samaa meikkivoidetta!! :D

iina kirjoitti...

hei mulla on tommonen palanen kans ja mulla ainakin se on käsirasvaa eli veikkaisin että tuo sun on kans :)

Saara kirjoitti...

Jossu: oon ehkä nähny sen sun meikkivoiteen joskus ku tuo näytti jotenki tutulta :P

Iina: käsirasvaa?? hahah okei siistiä :---D