keskiviikko 4. elokuuta 2010

This makes me a bad person

Salla: Hei taas pitkästä aikaa ! Oon ollu taas vähän laiskana. Ainakin kaiken muun paitsi jumittamisen ja vähän ehkä urheilunki suhteen. En oo lukenu sanaakaan ruotsia tai historiaa saatikaan sitte maantietoa ja kirjotuksiin alle kuukausi aikaa. Ja koulu alkaa viikon päästä. Mihin tää loma taas meni? Oon ollu rannallaki ehkä neljä kertaa mikä on aivan hälyttävän vähän. Voisin ehkä tämän viimesen lomaviikon kunniaks vähä yrittää ryhdistäytyä. Tai ainakin käydä enemmän koneella.

Kuvamatskuakaan ei mulla oikeen oo sillä ainoat kuvat mitä oon ottanu tässä lähiaikoina on Iinan kamerassa tai muuten vaan julkaisukelvotonta :D Tässä siis pari "asukuvaa" (tiedän, huoh) jostain heinäkuun alusta.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Mulla on muuten ne uudet hiuksetki ! Keskeneräset kylläkin vielä, jos multa kysytään, mutta en uskalla liian rajusti blondata yhdellä kerralla, sillä haluaisin että mulla on hiukset päässä vielä muutaman vuoden pitempään. Mutta niistäkin kuvamateriaalia sitte myöhemmin :)

Ja ainiiin ! Pääsin tänään teoriakokeesta läpi ! Nyt siis sitä inssiä odotellessa.......

Ei kommentteja: