maanantai 9. elokuuta 2010

Family

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Julia: He, huomasin tuossa että tää blogi on ollu nyt viime aikoina aika sallajasaara painotteinen :D Voisin vähä selitellä tätä mun taukoilua sillä että olin viime viikon töissä, ja töiden jälkeen olin aina niin kuollu että ei oikein postailu napannu. Ja nyt viikonloppuna olin äidin ja poikien luona käymässä Espoossa, niin sillonkaan en ehtiny. Mukava reissu kyllä oli, käytiin mm. keilaamassa ja pelaamassa tennistä. Nii ja tulihan sitä käytyä vähä shoppailemassakin, sain viimeinki ostettua kellon joka onki ollu mulla ostoslistalla varmaan vuoden...

En voi muuten tajuta että keskiviikkona alkaa taas koulut, miten tää kesä meni näin äkkiä?

2 kommenttia:

Salla kirjoitti...

joo kiva tosiaan että JOKU muuki ees postaa :D:D:D
JA NIINPÄ, kello on puoli kakstoista ja istun vielä täällä. en oo vaan tajunnu että huomenna OIKEESTI pitää mennä kouluun......

Julia kirjoitti...

nojoo :D vois kyllä hieman reipastua tän homman kans.

itelläki meni eilen vähä myöhään, enkä oo oikeestaan vieläkää tajunnu että olin tänää koulussa, jepjep.