sunnuntai 15. elokuuta 2010

Beach soccer

Salla: Mun viikonloppu meni aika pitkälti jalkapallon parissa; perjantaina alko Nallikari Beach Soccer joka kesti lauantaihin ja sekä lauantaina ja sunnuntaina meillä oli meidän oikeen joukkueen kanssa sarjapelit.

Biitsipallo meni vähän paremmin ku ne meidän omat sarjapelit joista hävittiin molemmat; voitettiin siinä naisten sarjassa hopeeta !

Image and video hosting by TinyPic

Olin vähä pettyny tuon turnauksen palkintoihin; oltiin toisia ja tuo mitali oli ainut mitä saatiin.... Muuten turnaus oli kyllä tosi kiva, vaikka niissä kentissä olis ollu vähä parantamisen varaa; ne oli nimittäin ihan täynnä kiviä. Ilmatki oli paremmat ku mitä olisin ikinä uskaltanu toivoa ja tunnelma Nallikarissa oli ihan mieletön. Ja ainaki mulla oli ihan sairaan hauskaa !

Image and video  hosting by TinyPic
Image and video  hosting by TinyPic

Enempää kuvia mulla ei valitettavasti oo koska en oo saanu niitä meidän "viralliselta" valokuvaajalta, mutta ehkä mää nakkelen niitä tänne sitte joskus myöhemmin :) Nämä otettiin mun kameralla joskus lauantaina ennen sitä meidän toista peliä.

Ja nyt pieni varoituksen sana; nää seuraavat kuvat on aika hc. Mulla kävi pieni onnettomuus meidän ekassa biitsipelissä...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

...eikä nuo näytä noissa kuvissa edes niin pahalle ku mitä ne oikeesti näyttää. Tai miltä ne näytti eilen. Oon hangannu tuohon jalkaan aamusta asti kipu- ja kylmägeeliä ja kylmäpussi on ollu siinä melkeen 24/7. Tuo jalkapöytä oli melkeen kaks kertaa niin iso ku mun toisessa jalassa. Ei tässä muuta, mutta joudun varmaan ens viikonloppuna meneen Helsingin yöelämään converset jalassa koska ne on varmaan ainoat kengät jotka mulle mahtuu. Olisin ehkä voinu olla telomatta itteäni :D

Nyt lähen imuroimaan autoa ja Julian tavoin tankkaamaan vähän maantietoa. Bye !

4 kommenttia:

Julia kirjoitti...

voi mikä herkku tuo sun jalka. Sehä on saanu jo vähä väriä ;);) he

iina kirjoitti...

ootko miettiny voisko siinä olla syöpä?

Salla kirjoitti...

Julia: Joo ja vähä kokoa....ihan hirveetä oikeesti :D:D

iina: Siitä asti ku se tuli oon vaan miettiny että syöpä se varmaan on :( Pitäis varmaan hyvästellä jo näin valmiiks </3

Julia kirjoitti...

joo syöpä se on, oli kiva tuntea salla.