maanantai 18. lokakuuta 2010

Blazer in action

Salla: En kyllä tiiä olisko tänään voinu olla yhtään turhempi päivä. Ainoat järkevät asiat mitä oon tänään saanu aikaan oli koulussa ja salilla käynti. Tein kyllä aika kovan treenin niin ehkä se korvaa vähän tätä mun muuta saamattomuutta....:D Mitä nyt jostain läksyistä.

Tänään mulla oli siis päällä seuraavaa, eli uusi bleiseri pääsi ensimmäistä kertaa käyttöön. Oon kyllä ihan rakastunu tuohon !

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ja eilen tapahtu jotain ennenkuulumatonta ! Sain meidän seuran päättäjäisissä tämmösen pienen "palkinnon".

Image and video hosting by TinyPic

Oon viimeks saanu jonku tämäntyyppisen pystin ensimmäisellä kaudella ku pelasin futista, eli noin öö kahdeksan vuotta sitte. Mutta olihan tuo ihan kiva saada treeniaktiivisuudestaan vähän tunnustusta ! ...vaikka tuo todennäkösesti päätyyki jonnekki laatikon pohjalle mihin mun kaikki muutki mitalit on aikoinaan kadonnu.

Ei kommentteja: