maanantai 25. lokakuuta 2010

SHOES WANTED

Salla: Oon tällä hetkellä lähimpänä sisäistä kriisiä ku koskaan. En löydä mistään kenkiä ! Oon selannu varmaan sata nettikauppaa, ja mun on ihan turha edes mainita kaikkien Oulun kauppojen kiertelemistä, eikä täydellisiä tunnu löytyvän mistään. Ja epätäydellisyyttähän en suvaitse kun puhutaan kengistä....

Image and video hosting by TinyPic
Kengät vasemmalta ylhäältä alkaen Asos, New Look, New Look, Asos, Asos, Topshop, Asos, Asos

Lähes kaikissa ylläolevista on jotain vikaa. Ensinnäki etsin wedgejä. Kengissä ei saa olla kultasia eikä hopeisia yksityiskohtia. Varren pitää olla lyhyt/aivan olematon. Nauhat ois myös kivat. Materiaalin pitäis aivan ehdottomasti olla mokka tai joku jäljitelmä ja värin mieluummin joku muu kuin musta. Mulla on jo nimittäin ihan tarpeeks mustia kenkiä.

Näillä kriteereillä oon löytäny tasan yhden kengät, ne on nuo alarivin toiset oikeelta, MUTTA pienin koko mitä on jäljellä on 38. Eli siis liian iso. Olis ihan kiva että kengät ei lennä jalasta kävellessä.. Olisin voinu ottaa nuo kengät myös mustina mutta myöskään niistä ei ollu kokoja. Vaadinkohan mää näiltä kengiltä vähän liikaa? En kyllä omasta mielestä. Etsintä siis jatkuu....


Ps. Jos jollain on ratkaisu mun ongelmaan, esim. tiedossa mistä voisin saada kyseisillä tuntomerkeillä varustetut kengät sopuhintaan, niin PELASTAKAA MUT.

2 kommenttia:

iina kirjoitti...

hei mäki olin ostamassa nuita asoksen wedgejä! onneks ei molemmat ostettu !

Salla kirjoitti...

Haha niinpä :D Eli onneks niitä ei ollu kokoja missään vaiheessa....