keskiviikko 20. lokakuuta 2010

!!!

Saara: Nyt en voi olla ilmoittamatta tätä asiaa kaikille, mutta oon ala-asteikäisestä asti halunnut nivelsormusta. Ja nyt sen sain, siis ostin. Huomatkaa, siis olen halunnut sellaisen jo lähemmäs kymmenen (10!!!) vuotta. Repikää siitä.

Image and video hosting by TinyPic

Siksi tälläinen haloo, koska oon huomannu että tosi monella on tapana "varata" itselleen vaikka jokin vaate. Tavaran voi varata esimerkiksi sanomalla kaverille että joo katsoin juuri itsekin sitä äsken (lue: ennen SINUA). Yleinen tapa on tämä minun käyttämäni, eli ilmoitetaan että minä olen jo kauan halunnut tai etsinyt kyseistä asiaa.

Image and video hosting by TinyPic

Joten, haluan kerrankin olla ensimmäinen.

minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminämiMINÄ!!!!!!!!!!! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Pahoittelen, tarkoitukseni ei ole loukata ketään.

-

Ostin myös korvakorut. Näitä en ole halunnut ensimmäisenä.

Image and video hosting by TinyPic

Oi ihanaa perjantaina alkaa syysloma ja minä lähden katsastamaan Annan nykyistä kotoa Savonlinnaan. Voin kertoa että VR on hoitanut aika mielenkiintoisesti matkat Oulusta sinne.

Mitäs te aiotte tehdä/olette tehneet/teette lomalla?

PS. Mun synttäreihin on enää reilu kaksi viikkoa!

5 kommenttia:

Salla kirjoitti...

No vähänkö siisti tuo sormus ! Määki haluan :D Ja korviksetki kivat :):) Ei rusettimaisuudessaan ehkä ominta sua mutta siltii !

Emmi kirjoitti...

Aivan tosi hieno sormus kyllä! Muutenki kaikki tuommoset niveljutut on kivan näkösiä, oikein harmittaa nyt ku mää en oikein ossaa sormuksia pittää :D

Liisa kirjoitti...

IHANA SORMUS !!!!!!!!! minäminäminä voi haluta kans : D

Liisa kirjoitti...

nii ja aivan HUIBBUU että sun syndet on kohta !

Julia kirjoitti...

voi tuo sormus on ihan unelma!