lauantai 16. lokakuuta 2010

No excuse

Salla: Toissayönä sain viimein yhdet noin kaks kuukautta mun kaapissa lojuneet farkut kavennettua. Olen hyvin ylpeä saavutuksestani.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Mullahan on tosiaan se ongelma että koska oon niin toivottoman lyhyt (ja paikoin myös leveä), kaikki housut on mulle aina aivan auttamattoman pitkiä. Lisäks farkkujen lahkeet on aina myös niin leveitä, että myös kaventaminen on väistämätöntä. Tällä kertaa pituudesta lähti noin 15cm ja leveydestäki ainaki 10. Aikaa operaatioon meni noin puoli tuntia enkä voi tajuta miksen oo tehny sitä jo sillon ku ostin nuo. Turhaan ollu vaan käyttämättömänä....

Tein eilen pari löytöä. Toinen on kirpparilta tää punanen bleiseri.

Image and video hosting by TinyPic

En oo omistanu varmaan viiteen vuoteen yhtään punasta vaatetta ja mua vähä pelottaa että tääki jää käyttämättömäks...:D Toistaalta hinta ei kyllä ollu niin päätä huimaava että mua hirveesti harmittais jos näin kävis.

Nyt lähetään viettämään tyttöjen kans iltaa ainaki saunomisen merkeissä ! Toivottavasti saan myös ruokaa. On aika kova nälkä.

Image and video  hosting by TinyPic
Haha

3 kommenttia:

Saara kirjoitti...

saat ruokaa jos se musta on kiinni! paistetaan vaikka se liisan käsi jonka se aiko leikata pois :)

Julia kirjoitti...

joo, ihanaa saara... :DD: mutta oli oikeesti kiva käydä saunoo, toi pittää ottaa uusiks! heti syyslomalla ;))

Salla kirjoitti...

Saara: No oli onneks muutaki ruokaa nii ei mitään käsiä tarvinu alkaa paistelee 8)'

Julia: Todellaki !